sobota, 17 sierpnia 2013

Ramka na 5 rocznicę ślubu

Piąta Rocznica Ślubu - Drewniana.
Wymyśliłam sobie, że kupię surową drewnianą ramkę i w ten sposób nawiążę do tematu :-)
Ramka przed zmaltretowaniem:



i po przeprowadzeniu zabiegów decu-scrapowych.
Trochę pomazałam, trochę pochlapałam, ale bałam się "przedobrzyć".
W środkowej ramce znalazły się życzenia dla Jubilatów, a po bokach może zdjęcia "wtedy i dziś"... Albo skan usg będącego już w drodze kolejnego członka rodziny :-)

Zgłaszam ramkę na "Sznurkowe" wyzwanie Szuflady.








Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają oraz za Wasze przemiłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ramka. Dzieki za odwiedziny, pozwole sobie zakotwiczyc rowniez w Twojej przystani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę zamówić taką ramkę? tylko z okazji 30 rocznicy ślubu? Proszę o informację na maila an.wo@poczta.fm dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ramka,mam pytanie czy wykonuje je Pani na zamówienie. Dziękuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!